Jag är effektiv

På ca 1 timme har jag hunnit..
.
1 Handla mat
2 Laga mat
3 fixat lunchlåda
4 bakat äpplepaj
5 äta mat och druckit 1 stort glas coca-cola
.
Förstår ni hur jävla bra jag är eller?.. snart kommer det upp ett stort 2 sidigt uppslag med mig i aftonbladet, "killen som klarar alt snabbare än dig" Den du! det kommer svida i er när i läser det.. mindervärldskomplex.
.
nä men jäklar vad gott det luktar i lägenheten efter jag tog ut pajen. och fan vad gott det kommer smaka.
Jag är nämligen Grymt duktig på att göra äpplepaj och laga mat för den delen med.
tycker det är skitkul.. Tills man kommer till diskandet. Det är faktiskt riktigt jobbigt att inte ha en diskmaskin..
Det tar så lång tid att diska osv.
Funderar på att spara mina pengar och lägga dem på en diskmaskin.
Haha fan va roligt. då hamnar jag nog i aftonbladet igen, "den snabba killen kanske trots allt är slagbar, han kan iaf inte diska" eller "ung man i 20 års åldern sparade sin veckopeng i 10 år, köpte diskmaskin"
Nej skall jag hamna i aftonbladet skall det vara utav en bra anledning.. kan bara inte komma på vad? den dagen, den lyckan!
Freddies hand mitt i bakandet.
<-- Andreas mat & Freddies mat --->
när vi förut var och handlade köpte Andreas Pyttipanna... Det vänder sig i magen av bara tanken av att sätta tänderna i dem broskiga "skinkbitarna" eller skall vi säga broskbitarna?.. however det smakar fan!
Däremot är det as gott med oxpytt, Mer matigt och framför allt Mer MAT. det är oxkött istället för brosk rester som blir över när man slaktar grisar osv..
.
Jag var lite mer Fancy och stekte köttbullar och kokade makaroner. Jag har hela livet haft en förkärlek till snabbmakaroner.
Dem är så små, goda och mjuka att man nästan kan svälja dem hela! men det bästa med dem är att det endast tar 3 min att laga, Förstår ni 3MIN!! 
Det är galet bra, man får så mycket tid över till annat!
Snabbmat is the shit om man har planer!.
.
Som Under pride veckan. Oj oj oj!!
jag var i gasen 24/7 i 6 dagar i rad. Fan vad jag hade en galen men jävligt rolig vecka! det kräver en hel del tid att skriva om Pride veckan så jag väntar med det till imorgon eller någon annan dag.
.
Imorgon skall jag upp och åka ut till Barkarby för att hjälpa till bak i lagret och packa upp vår butiks leverans. Det kommer nog bli en rörig och lång dag.
Fick nämligen ett samtal 1 timme innan stängning att Den ansvariga från vår butik som skickat skorna, har glömt att markera dem.. och allt var just då kaotiskt.. Hoppas dem han fixa det ikväll så jag inte behöver stå med det imorgon bara. Hehe!
.
(En bild från prideveckan) håll i hatten för imorgon blir det värre... MKT VÄRRE!!
(vi fulsurfar)Deji & Freddie.. Men ni kan kalla oss Freji!
När jag tog studenten fick jag ett linne utav Deji som han hade designat själv.. Det stod Freji och var en blomma på.
Det var riktigt fint! Jag älskar kreaktiva människor och Presenter med lite tanke bakom ist för något matriellt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0