Jag är handikappad

Glömde min Mobil hemma!!... Men vafan, jag fick med mig en stooooor lunchlåda så jag är nöjd!
Nu skall jag sätta nävarna och resten av min kropp i arbete! Kör radio "gamla klassiker från 80-90-talet" på en bultande hög nivå.


Ungefär så här ser jag ut nere på lagret. Så många kartonger överallt att man knappt kan gå vanligt där nere, Självklart öär jag inte lika svartvit och snygg men tänk er mig i den ställningen i ett hav av skor, Artikelnummer och skolådor... Oh gosh!
såg på mailen att vi dess utom kommer få en till leverans idag..

KILL ME !!

Kommentarer
Postat av: Anna

Älskar verkligen ditt sätt att skriva.

En dag utan mobil kan göra vem som hellst tokig men du verkar hantera det bra.

Pussa på Andreas från mig.

kram

2010-08-11 @ 10:54:51
URL: http://gbganna.blogspot.com
Postat av: Freddie

Va goo du är anna! tack så jätte mkt :D

Jo det har gått bra hittills, får se hur min lunch blir utan något samtal.. förmodligen galet tomt!!

2010-08-11 @ 14:06:59
URL: http://freddiejohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0