Skilda "världar" <3

Godkväll allt folk, detta är hans kompis Emma från vårt kära Göteborg!

Ett litet inlägg om våran vänskap från 6 års ålder och uppåt.<3

Allt började med att vi gick i grundskolan ihop, han hade pottfrilla och jag prästkrage. Ju äldre vi blev desto närmare kom vi varandra. Under sommarloven, rasterna, helgerna, på fritiden umgicks vi nästan varenda dag, ungefär 3 minuters gångavstånd hade vi ifrån varandra, så det va inte så konstigt att vi blev så tajta då.

Nu när vi båda har tagit studenten och kommit in i vuxenlivet så har vi skiljts åt.
Jag kom ihåg den dagen du berättade för mig att du skulle flytta upp till Stockholm efter studenten. Jag försökte få dig att stanna kvar här, men "icke sa Nicke" du hade bestämt dig och du skulle upp.

Nu har det nästan gått 2 ½ månad sen han flyttade upp och jag saknar honom så det gör ont, det kan jag lova er. Men det glädjer mig ändå att han trivs med det han gör däruppe. Jobbet, staden, folket.o.sv.
När Freddie är lycklig är Emma lycklig!

Har aldrig älskat någon vän så starkt som jag älskar dig.

.

Love you!


Kommentarer
Postat av: Mariam :)

Verkligen en rikgt vän Freddie



Fina ord Emma! :)

Verkligen det vänner är till för!

2010-08-16 @ 01:49:17
URL: http://mariamdelyx.blogg.se/
Postat av: freddie

Åhh vad rörd jag blir!! tack emma <3

2010-08-16 @ 10:32:10
URL: http://freddiejohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0