"skolstart i höstcity"

Wow vilken arbets miljö.
Jag älskar att jobba här på Sergelgatan! det är fantastiskt.
Särskillt eftersom hötorget alltid har små event att bjuda på.
Idag och imorgon är det något firande för Skolstarten. "!skolstart i höstcity" heter den.
Det är massa Dj:s på gatorna som spelar bultande hög RnB ( AS NICE)
Sen skall det vara en stor hös modevisning, det skall alltså vara en catwalk på sergelgatan, ( så jag har, kan man säga första parkett) hehe.
Det är massa streetdansare som kör massamoves och dansbattling. plus att dem slagit upp mera stånd än vanligt med massa spännande saker att fynda på!

Nu spelas "Bleeding love" och några brudar kör gryyyyym hiphop/robotdans till beatet. Galet häftigt att se!

Jag älskar mitt jobb <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0