Städnig

Nu har jag mött upp min kära bror, vi gick sedan och mötte upp min kära vän Daniel.
Våra magar kurrade så vi drog på en kina restaurang / Buffé och käkade oss feta. vi tog en snabb mini sightseeing i stockholms innerstad, visade även mitt jobb, där Bella och Elita jobbade idag. Förövrigt fyller Elita 30 år idag så massa grattis på henne!! tänkte att vi skulle köra en kvällspromenad runt hammarby sjöstad och söder ikväll.
Just nu har jag satt Kenny i arbete.
Det tog ca 2 minuter efter att han steg in i lägenheten som jag satte honom på disken. han står där än och skrubbar.
Själv tog jag ett varv med dammsugaren och plockade lite, (vi hade nämligen lägenhetsvisning)
Bror arbetar!. (Ser ni berget av min och Andreas disk.. Det är andreas fel *host host*)
Jag dammsuger!! 
En gammal goding. 
nu drar jag och bror ut på äventyr!

Kommentarer
Postat av: pappa chrille

Gott e det ! att se er göra sådant man inte trodde att ni var kapabla att göra pappi e impad hoppas ni har det fint i dagarna kram på er alla tre.

2010-08-16 @ 18:16:20
Postat av: freddie

Ellehur ;)

2010-08-17 @ 13:02:25
URL: http://freddiejohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0