Jag drar mitt strå till stacken

Jag + städning = jodå
Jag + diskning  = Jodå
Jag + tvättning = hmm... Inte så jävla bra va?!
Sist jag tvättade kläder krmypte jag Andreas Acne t-shirts.. Färgade mina vita T-shits till grå/lila..?!?!
Idag tog jag upp kampen igen i hopp om revanch mot tvättmaskinen, Det började sådär kan jag säga..
Jag stoppade i allt som skulle tvättas i "tvättmaskinen" & hällde i sköljmedel stängde igen och förstod inte varför jag inte hörde vatten tillförseln, sen började jag tänka och kom på att det var mycket underligt att jag inte kunde se in i tvättmaskinen, Det har jag ju alltid kunnat göra innan? ( ni vet genom den lilla glasrute-dörren på alla kläder som snurrar omkring och skummar i vatten).
Då kom jag på att jag stoppat allt i Torktummlaren?! Fuck!
Jaja bara att plocka ut och göra om. Nu sitter jag på helspänn å väntar på att tvätten skall bli klar så jag får se om jag lyckats krympa kläderna även denna gång, HOPPAS INTE!!
.
När denna tvätt är klar har jag 2 stycken högar till jag skall tvätta. En Färgad och en hel vit hög.
.
Någonstans mitt i allt tvättande skall jag rusa till stan för att skriva ut ett papper från "Frementalmedia" och skicka till Polisen! :)
.
Medans jag väntar på att tvätten skall bli klar tänkte jag ställa mig å diska!
.
HeyDå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0