Snabb sammanfattning

Nu sitter jag här vid mitt skrivbord framför datorn, En kopp kaffe vid sidan av mig och en skål med glass och maränger. Jag gör inte så mycket.. Jag har inte gjort så mycket på hela dagen.. Jag har faktiskt inte gjort något vettigt förutom att duscha!
Därför tänkte jag fylla dötiden med ett inlägg på Bloggen.
Inte för att det är särskilt vettigt eller så, men det händer bara allt för sällan.
Och nu när jag har tid att uppdatera tänkte jag göra det, För tid är verkligen det enda jag har just nu!.
Min skola är inställd, det har den varit sen i måndags pga. av snön.
Det fortfarande oklart om den kommer stängas hela veckan ut, men man får ta en dag i taget.

Det irriterar mig att skolan faktiskt är stängd, det rubbar mina rutiner och framförallt, det förstörde en vecka i Stockholm.
Jag skulle kunna ha stannat.
Jag har nämligen spenderat sportlovet uppe i Stockholm hos Andréas.
Vi har konsumerat bio checkar, mat och mycket godis men framförallt grymt mycket kaffe!
Jag älskar att vara hos Andréas, kanske för att jag just älskar Andréas?
Hur som helst jag har haft det mycket bra i Sthlm trots vissa motgångar. Jag har även varit på 2 Arbetsintervjuer.
En för Mälarpaviljongen, och en för en Vagabond butik. Vi får se hur detta artar sig.
Jag vill verkligen prova på Sthlm för en sommar.. Kanske mer, Vem vet?
Sommaren känns så otroligt långt bort, utanför mitt fönster är en snö hög på ca 2 meter som täcker min “utsikt”.
Det här vädret är inte nådigt.
Det har orsakat så mycket.
Trafikstoppningar, olyckor, död och köldskador på mina händer.
Edwin som också var i Stockholm nu över helgen blev fast i Bromma då kommunaltrafiken dit ut var inställd pga av isiga spår.

Vi vågade inte chansa på att ta tåg hem med tanke på att det inte gällde någon pengagaranti om tåget skulle bli inställt, vi hoppade på en buss som tog ca 7 timmar, men tiden flöt på snabbt tycker jag, och det var faktiskt ganska trevligt.

Snett bakom oss hade vi en skitskum Hermafrodit tant som lite Bitchigt försökte flörta, skoja och ta kontakt med oss. Hon såg ut som en svullen Tjorven fast man och med en släng av albinism
Tyvärr kom hon inte med på bilden.

Anyway 2 feta jävlar


Kommentarer
Postat av: Danne

Det såg gott ut!

2010-02-24 @ 23:27:08
URL: http://danielnyback.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0