trucky thursday

Min fotograf var tyvärr sjuk idag, så vi skjuter på plåtningen tills hon blir frisk.
Annars har jag träffat Emma Grönqvist och hennes vän Matilda för en kopp kaffe, dit Sara och Edwin dök upp. Mkt trevligt.
Sedan tog jag och Edwin oss mot torget för att möta Emma J. Vi drog till Fjärås för att noppra Edwins ögonbryn, ( har för och efter bilder ). Min katt Chanélle attackerade Emma, hon skrek till och jag ”våldtog henne” Edwin dildade henne med min träkuk från Bali.
Vi hade allmänt trevligt, men efter alla trevligheter började magarna suga och vi tog oss mot Wallys pizzeria där vi käkade oss feta.. och Fetare! Det var gött! Gött som fan faktiskt!
Nu sitter jag i en källare i mina gamla trakter och dikterar lite halvslarvig och väldigt fort!
Imorgon lägger jag upp bilder! Massor med bilder.

Btw!!  Jag vet vad jag mer hade gjort om jag hade krafter som gud!!

Jag hade gjort tid för mig och dig!!<3

Sedan hade jag plågat Therese Rojos mördare till döds! (kolla hennes minnes blogg)
http://minneavtherese.blogg.se/


Killen som slog och ströp Theres Rojo till döds

Mördarens flickvän som fick honom att göra det, pga av att hon var svartsjuk på Therese
Slyna, brinn i helvetet!


Vackra Therese som nu mera inte finns ibland oss..

En låt till henne!


<3


Kommentarer
Postat av: ...

Hoppas dom får vad dom förtjänar!!

Riktigt smart kille som gör vad tjockisen säger ...

2010-01-22 @ 00:21:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0