U snooze, U loose!

God morgon..

Idag är jag irriterad på mig själv och ganska less. Vad gör jag av mitt liv egentligen? Vad är det för fel på mig seriöst. Jag ligger hemma å drömmer om hur jag och Linnea tävlar om den som kan sno mest salamiskivor från Mari ist för att vara i skolan. Visst, jag har haft grymt jobbig huvudvärk dem senaste 2 dagarna vilket är orsaken till att jag är hemma, men det känns så Waist.

Face the truth
Man blir inte direkt vackrare av att Snooza?!
så här ser jag ut 10 minuter efter att jag öppnat ögonen.

U snooze, U Loose!


Kommentarer
Postat av: ...

hah ohlaalaa =)

2010-01-20 @ 16:30:01
Postat av: Anonym

Tjoho! Läckert

2010-01-20 @ 16:36:59
Postat av: missmartini

hahahahah du e ju rövsnygg ändå!

2010-01-20 @ 23:05:03
URL: http://thisismartini.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0