Måndag

Hur mycket kärlek innehåller inte denna sången då?
Jag har något för denna däringa Lasse Berghagen. Han är en riktig liten mys gubbe!
Och hans låter är galet mysiga!
Jag vet inte om jag blir glad eller ledsen när jag hör dem.. Kanske en blandning?
Jag relaterar honom och hans musik med barndom, sommar, sol, värme och vänner., vilket är glädjande samtidigt som man inser att tiden bara rusar iväg. Och man växer upp, måste börja ta ansvar för sig själv inte förlita sig på andra.
Jaja Idag har jag tagit delvis ansvar över mig själv och min kropp, samt min framtid.
Jag har varit på läkarbesök och skrivit arbetsansökan till Socialize.Har inte fått någon direkt ingående info om företaget men det är väll bara att vänta tills dem hör av sig.

Nu dricker jag chai te, skall skypa lite, sen blir det Glamourama, och vet ni vad?!
Imorgon börjar det efterlängtade Desperate Housewives!! Wohoo!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0