Vart tog Tv-sexet vägen?

Jag och Josefine är mitt upp i bullbaket, Satan vad gott det luktar här!
Speaking of bullbakning, kom vi in på sex?
Det är faktiskt stämmorna från Eva Dahlgrens "vem tänder stjärnorna" som osökt leder oss in på detta ämne.
Jag slänger ur mig "när jag hör den här låten så vill jag bara slänga mig ner i ett mörkt rum.. i sängen med massor av tända ljus"
"Och ha riktigt filmsex" säger Josefine!
Ja vartfan tog filmsexet vägen? Det är så mycket knullande nu för tiden! Inget fel med det, no NO absolut INTE! Men ibland skulle det vara gryymt att bara ha sånt där härligt, passionerat, sexigt och själsdjupt sex... så att det känns enda in i själen lixom, you get? Ögon som möts, lyckliga leenden, ja nästan fåniga! Så mycket känsla att varenda sekund KÄNNS...
Nyfikna händer, nyfikna munnar och tungor....Haha ja ni fattar!
Vart tog DET sexet vägen??
Är detta bara något man som nykär får uppleva, eller är det bara en illusion?
Något som vi hemma i tvsofforna får betrakta med avundsjuka och en stor längtan...
Existerar detta sex överhuvudtaget? Eller är det bara framregisserat för film?
Idag får vi nöja oss med njutningen av dessa fantastiska bakverk vi åstadkommit! Inte illa det heller....

Kommentarer
Postat av: Mickiewoman

byt partner, så får du uppleva det jag looooovar!!!! xD

man ska fan inte behöva vara nykära för att uppleva detta, så är det bara. ringer dej sen =) PUSS

2010-11-12 @ 14:54:28
Postat av: Mickiewoman

Lyssna på Amazing med Inna! Så jävla bra låt och hon beskriver bra hur det ska kännas ju :D:D

2010-11-12 @ 14:56:43
Postat av: Josefine

Haaaalååå...Inte menar vi att vi inte har bra sex, vi har grymt sex! Inte tillsammans då alltså utan på olika håll :P

Vi snackar om det där ouppnåliga, fantasisexet som typ ingen människa har :)

Om inte sexlivet funkade så skulle man ju inte ha nån relation, punkt för det :)

2010-11-12 @ 17:40:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0