3e gången gillt säger man va?

Man skall aldrig lita på någon, hur mkt man än tycker om personen.
Den som utger sig för att vara den oskuldsfulla snälla kan lika gärna vara den lömskaste och värsta.
Men den snälla personen blir först den lömska värstingen då den spelar sina kort oskickligt och blir utklassad.
.
Vad jag än spelar för spel i livet kommer jag aldrig avslöja mina kort på handen för någon

Nu skall jag diska och städa för senare idag kommer mor och far!<3
När man som mest behöver dem :)

Kommentarer
Postat av: Mariam :)

Man kan aldrig riktig lita på vänner elr nån till 100 "procent"

Bara sin familj kommer alltid när man behöver än/ dom!

2010-10-08 @ 16:30:40
URL: http://mariamdelyx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0