Jag är ett monster

Min arm är ur led, mitt bröst är tungt och mina tankar går på hög varv..
Jag har känt mig rätt ledsen den sista tiden, kvävd och icke tillfredställd, lite som en Matreoschka som man plockar fram när man vill.. vilket är väldigt sällan för det fingen variation på en Matreoschka.
Jag har mått dåligt över det men inte fått utlopp för att ventilera mina känslor.. eller iaf inte fått någon vidare respons på dem.
Det har gjort att jag förvandlats till ett galet monster som svämmar över av ilska och känslor.
Jag har ingenting att komma med, Det gör att när jag känner mig utelåst eller ignorerad går jag påpersoners svaga punkter, jag gör allt för att slå tillbaks så hårt jag kan, allt för att dem skall bli ledsna precis som jag.. det är det ända jag kan göra... 

Jag minns inte så mkt... men jag minns dem hemska orden jag sa... och jag minns varför min arm är ur led..
Det är ingenting som gör mig glad, varför måste det bli så här...
Det måste få ett slut..

Kommentarer
Postat av: Emma

Jag älskar dig hur du än är.

2010-10-22 @ 13:33:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0