SPALSH!

Min lasange sprängdes precis i micron... Oh gosh! Tur att jag hade ett värme lock över!!
Annars hade jag fått stått å skrurat och skrubbat halva lunchen!
Annars hatar jag värmeskydden, brukar aldrig andvända dem, därför stör jag mig när dem endast ligger inne i micron och tar plats, då måste man plocka ut dem, sen stoppa in i micron igen efter man värmt det man nu skulle värma.....
...
..........
....
.... AS ROLIG DISSKUSSION känner jag.. Whetever!
Nu skall jag äta min plashade lasange.. det som är kvar av den, sen skall jag ner och jobba tills klockan slår 17:00 då går jag hem för dagen! Wiee.. skall försöka hinna med att uträtta ett ärende inne i stan innan jag åker hem och fortsätter med vardagssysslorna i hemmet... Gööhh..


Btw... I helgen kommer MAmi å Papi upp till mig!! Skall bli riktigt mysigt!! =D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0