Dagen

Denna fredag har varit bra!
Jag är nöjd. Nu hoppas jag och tror att morgondagen kommer bli minst lika bra om inte bättre.
.
Imorgon jobbar jag i stan tillsammans med min saknade underbara småländska IDA. Skit kul!
Efter jobbet beger jag mig till en studio Kvarnholmen för att uppleva Dansfeber Live.
Men det är inte enda anledningen. Jag skall även snacka med en högt uppsatt man på tv4 ang extra jobb.
Hade ett positivt samtal idag där jag fick god respons.
.
Vi skall boka en lördag då jag får följa med bakom kulisserna och se hela medians uppbyggnad skall bli skit kul! 
Mer säger jag inte!
.
WIIIEEE!


Jag är besatt av denna låten!!


Kommentarer
Postat av: Mariam :)

Ni kommer säkert få hur kul som helst där borta! :)

2010-09-10 @ 23:07:40
URL: http://mariamdelyx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0