Freddie Johansson

Jag heter Freddie ( Christer ) Johansson, har 20 vilda år på nacken med många och mycket erfarenheter många andra 20 åringar saknar.
Jag är en driftig positiv, glad, inspirerande person som älskar att ta kontakt med människor knyta kontakter och spåra totalt.
Har en ljus syn på livet med en vision av att varje dag är unik och tillför något extra.
Det kanske är just det måttot som gör mig till den rastlösa person jag faktiskt är.
Vill aldrig sluta utvecklas, vill att varje dag skall ge mig kunskap om saker bortom min vetenskap.
Livet är för kort för att bli bekväm, för att finna sitt lagom.
I min värld finns inget lagom, ingenting kan blir för mycket.
Jag vill se så mycket som möjligt utav världen, uppleva så mycket som möjligt utav livet.
Och det är där lagom normen fallerar för mig.

Kommentarer
Postat av: Mariam :)

Precis du ;)

2010-09-21 @ 19:47:21
URL: http://mariamdelyx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0