Öhh..?

Har suttit å kollat på Vakna med the voice nu på morgonen samtidigt som jag steker hamburgare till Lunchlåda.
Jag älskar att vakna till The voice, men idag var det inte som vanligt.
Dem hade nog bland dem vidrigaste människorna ever som gäst i studion.
Nämligen Jockeboi från "kungarna av tylesand".
Seriöst vad är det för stolpskott?
En medelålders man som har åldersnoja och försöker efterlikna Rahlenfeldt.
Han deltar i ett program som går ut på att " supa, knulla supa, görabort sig supa och knulla "
Han står för supandet, Pissa i bubbelpoolen, Spy lite över allt, vara otrogen och bara allmänt jävla äcklig!
Gud sjukt mig alltså. hans resonemang skulle jag vilja droppa på marken, hoppa lite på det, göra en pirruet på tårna och sedan tända eld på det.
.
Han är nog den omognaste äckligaste personen jag sett, det kan jag säga utan att det tar emot för 5 öre..
.
Han har även lagt upp klipp där han runkar och knullar på en Staty på ett hotellrum, får smisk osv?
vill du se hans sönder piercade ollon så klicka  HÄR
Det är dvärgen till vänster... å ni vet vad jag tycker om korta personer... Ew!
Ne jag ogillar denna personen till 10000000000

Kommentarer
Postat av: ..............!!!!!!...............

schysst freddie!! håller med dig, korta borde gasas ju...!!!!!!!! de är så grisigt

2010-09-17 @ 13:35:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0