11-01-14

Idag har jag jobbat med Elita. Sjukt kul!
Vi har så roligt tillsammans!


(just nu)


Jag trivs så bra på jobbet!
Dem flesta är Pärlor!
Imorgon skall vi ha en liten Chillkväll hemma hos en av favoriterna med vin och spel!
Härligt att man hittar vänner på sin arbetsplats! är grymt tacksam över de människor.
.
Igår var jag & Andréas å hälsade på hos skönheten Jessi, Hon är min Rockstar!
Hon har fått en Fin lägenhet mitt på Östermalmstorg. Det är ett riktigt dunderläge, T-banan precis utanför porten, massa trevliga Restauranger med gång avstånt. City 1 minut gångavstånd.
Det passar henne Perfekt!
Hon är värld Det bästa!
.

Jag och Andréas är sådana misstag!
Vi gav Jessi en Champangeflaska som inflyttningspressent...

När vi kom hem sa Andréas
A- Freddie... varför gav vi Jessi en champangeflaska?..
F- Varför?.. varför inte! hon kan dricka den imorgon innan ELLE-Galan.
A- Men Jessi är ju Nykterist..
F- .......
F/A- Hahaha va faan!
.
Jaja det finns väll någon charm i att vara blåst ibland... hoppas jag!


Johan & Jessica = Grymt mysigt, fint, passande par.
.
Vi gick 10 steg från Jessis port och hamnade på Primewinebar (mitt på Östermalmstorg).
där Paret skulle äta, Själv hade jag & Andreas redan ätit så vi tog varsin Öl.

Johan däremot tog något som var främmande för mig!....

RÅBIFF?..... Råköttfärs i en klump med lite senap osv och ett rått ägg till..
Haha vafan!

Jag har hört om "råbiff" men aldrig kunde jag ana att det faktiskt var en RÅ-Biff man fick?!
haha ja man lär sig nya saker varje dag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0