give it to me!

Jag är så grymt avisk på folk med snygga kroppar å så grymt förbannad på mig själv och min loya inställning till träning,

Jag är på tok för lat och får lida ut av det!

Jag hatar att behöva ta mig över en tröskel, att behöva anstränga mig, att inte bara få allt serverat

Jag vill ha en knapp som uppfyller alla min önskningar,

Nu är jag irriterad och skall klippa av det fula P&L armbandet och ta en livskortare!


Hey, let's kick it
Stop, just lick it
let you start it
'cause 'cause it's so easy
you like it my way
and I know it
so let's do it
do it do it real good
ha, it's sweaty
now, I'm ready
just take it off
cause cause you tease me
I like it that way
and I know it
do it do it real good

OOOO
This song is not for you lovers
Woo-oo-oo
don't stop push it now
and I will give it all to you
don't just stop now
and try to give it all up


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0