Kändis djungeln

Någon som kollar på Kändis Djungeln ?
Jag har från dag 1 stört mig på Katarina hurtig och hennes överklass beteende till igår, då hon tvingades äta maskar, skalbaggar, kackerlackor, fiskögon, varan penis osv.
Jag älskar när pryda människor ställs inför ngt oprytt. Skadeglädje ? JA!
Men precis som en vän sa ” det är så typiskt tv4 det här, samla en massa B kändisar och låta dem göra bort sig”
Det känns som tv har brist på fantasi. Men jag skall inte klaga allt för mycket jag finner det ganska tillfredställande att se dem göra bort sig.
Idag skall någon av deltagarna bli fast spänd på ett “lyckohjul” och doppas i omgångar i olika fat fyllda med det varse varelser och snusk. Hoppas på Mikkey Dee!

Missa inte det på tv 4 kl 21 : 00



På tala om tv program / serier
Är det någon som vet när Desperate Housewives börjar igen, jag saknar den serien något så kopiöst, den är oslagbar och klockren!
Det var min motivation till veckodagarna förut, den fjuttiga timme med hemmafruarna förgyllde verkligen mina tisdagar!

 


Kommentarer
Postat av: andreas

den 6 oktober.. dom har redan spelat in 6 avsnitt :D

2009-09-16 @ 01:10:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0