Mani

Gah! Jag lider av någon form av shopp mani, Idag skulle jag och Marie Bloomberg, Planera inför Balen vi skall hålla nu på måndag, men så mycket planering vet jag inte fall det blev, vi tog en pizza och en kebab sen gav vi oss iväg till Göteborg och började shoppa.


Maria hittade fina sommarskor, en svart baddräkt lite 70-tals inspirerat och ett par runda coola brillor.

Dock bråkade hennes kort idag så fick bara bli sommarskorna,


För min del blev det ett par Wayfarers liknande Leopardspräckliga solglasögon. Mums!




Nu sitter jag spännt och väntar på att Desperate Housewives skall börja och det bådar inte gott för Edie!, läste något om att dem andra karaktärerna skall minnas olika scenarier från hennes tid när hon levde, det känns ju rätt dött för den bruden,

Faaan! Hon var ju lätt en av mina favoriter, Jag till och med blev kvinnan när jag gjorde DH testet.

Nu skall jag fixa ngt gott att äta på till DH <33

Smack


Kommentarer
Postat av: bella

tjyv! <3

2009-05-19 @ 21:44:45
URL: http://noyoudidnot.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0