God Placed us, Thank god we can move

I onsdags impulsköpte jag en tågbiljett till Stockholm efter att jag lite på skämt blivit överbjuden till Andréas och hans Larocheska Palats.
Jag kan inget annat säga än att det var ett bra impuls köp.

Jag har haft fantastiska dagar i Stockholm, och grymt sällskap. Hur jag skall klara mig på hemmaplan i Göteborg är något tiden får visa, just nu känner jag mig för bortskämd för detta stället.
Vill helst av allt ha Juni månad, Dricka Champange, skratta och sjunga “fyfan vad jag är bra, och Bella också!”, med Glädje bära en studenthatt Och aldrig någonsin känna ett tvång att sätta min fot på Aranäs gymnasiet igen.
Den dagen är jag fri, Fri att kunna ta egna beslut och faktiskt utföra dem fullt ut.
Det är min dag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0