Älskvärd

Jag vet ingen människa i min omgivning som funnits där för mig till 100% oavsett vad det har handlat om, vad för skit jag satt mina vänner i, min familj eller mig själv. Ingen förutom en.
Linnéa My Johansson Stjärnfeldt är en mycket speciell kvinna, hon har ett band till mig som ingen annan har.
Hon är den enda människa jag 100% fullt ut aldrig någonsin kan känna avund till eller helt av strunta att bry mig om.
När livet leker och det går bra för dig Linnéa då skall du veta att då lever jag, oavsett period i mitt liv, du är någonstans en andra hälft och ett ljus, och det går inte att undgå att reflektera och skina i de ljus du utstrålar.
Du har inte haft det lättast på alla fronter genom dessa dagar trotts din charm och utstrålning , Men jag vet, känner och ser hur du mer och mer blommar ut, blir vackrare och växer ju mer tiden går, det är saker jag aldrig tidigare tänkt på, hur vi människor dagligen förändras utvecklas och växer. Men förmodligen är det den distans vi nu har oss emellan som visar dem stora förändringarna.
Jag vet att du är en kvinna med enorma ambitioner och potential som kommer att växa dig enormt stor i mångas ögon och du kommer att gå långt,
Det jag vill säga är att hur långt du än går kommer du alltid vara med i mina tankar, och du kommer aldrig att kunna växa dig stor nog att inte ha en plats i mitt hjärta.



Linnéa jag älskar dig <3


Kommentarer
Postat av: missmartini

aaaw ja började grina xD ni e gulligaste kompisparet :D!

2009-10-04 @ 22:32:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0