Im a trendsetter!

Igår var jag raslös och satte timmern i skallen och rakade hejvilt, idag har jag fått en del komplimanger för min... typ "hitler frilla" som jag kallar den (fattas bara en mustach).
hur som helst nu precis satte jag trimmern i Andreas huvud efter lite tjat från honom.
och imorgon skall jag hugga in i Calle-banans huvud, Lisa har lovat att vara assistent. 
Det kommer nog bli riktigt vilt!
Nu är vi alldeles fulla av Andreas hår, så vi skall springa våra ca 100 meter till havet och bada bort skiten! 
Före
mitt i akten
han är klar... men klagade på mitt arbete.. så han fick fortsätta själv!! 
.
.
Det här börjar likna en "hej jag är rastlös och måste trimma någons hår blogg"... typ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0