Musik

Haha kinas svar på Pussycat dolls!
And speaking of music.
Idag t0g jag en kaffe med Sebastian och hans Tjejkompis Anniela i solen. Det blev en moccalatte med grädde. ÅH så gott!!
Vi satt å snackade i ca 30-40 minuter, Anniela satt å hyttrade mot alla duvor och sparkade bort dem med foten.
När vi satt å snackade kom planer om framtiden upp.. jag har verkligen ingen aning om vad jag vill bli, Jag vill nog bara prova på så mycket som möjligt utav livet tror jag.
Det visade sig iaf att Anniela var artist och hade några skivor på Spotify.
Jag lyssnade på henne för första gången nu tillsammans med min utsökta äpplepaj!
Hon är duktig hon är faktiskt riktigt duktig! 
Så gå in på Spotify och sök på "Anniela" så får du upp hennes album
Mitt fika sällskap ( snodd från Basc.se )
Nu skall jag lägga mig och läsa min bok!! ( 14 år till salu )

Kommentarer
Postat av: T

Tjenare F!

Jag måste bara tacka dig så underbart mycket för att du gjorde mig medveten om årets bästa tjejband - från Korea oxå! oväntat eller ej - I like 4 minute!!

Sedan vill jag passa på att göra dig medveten om vilken givande blogg du har skapat, själv har jag har aldrig läst nåt så eget, unikt - du verkar vara en så genuin o naturlig person som man känner att man gillar att umgås med =)

This aint no fjäsk så ta åt dig precis så mycket som känns rätt ;)

Iaf, ville bara säga detta till dej Freddy

Simma lugnt så kanske vi hörs eller ses någon dag (om du bor här i Sthlm dvs, då kan jag vinka till dig)

T****

2010-08-13 @ 02:40:40
Postat av: freddie

Tack så himla mycket, vad glad jag blir!!!!!

jo jag bor i sthlm :) vem är du? =)

2010-08-13 @ 10:47:18
URL: http://freddiejohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0