Fredag

Inspelningen drog ut på tiden en del, från 30 min till 2, 30 min hehe.
Men det var roligt och givande!
Jag har aldrig i hela mitt liv tidigare gjort något i liknande teater.
I början var jag lite ladeback.. levde liksom inte ut. men det släppte lite granna senare.
det var knäpptyst inne i butiken men jag skulle låtsas att det var skit hög musik som jag diggade till, samt att när jag pratade med David skulle jag skrika.. sen att ett helt gäng människor kollade på. det är väll det som gjorde att man blev lite obekväm.
Men jag har haft det riktigt roligt iaf! en sak erfarnare i livet.
Dem sa även att dem ringer om dem behöver mer hjälp.
Wiee!

Vi får väll se om jag sitter å skäms senare när det sänds i tv.

Eftersom jag och Andreas ingått i en pakt med varandre att vis kall sluta röka soch ha en vit månad.. nästan lite detox/avgiftningsperiod. så får vi ju inte gå ut på krogen.
Men någon form av underhållning måste man ju roa sig med. så imorgon skall vi kl 18 befinna oss i Studion där Dansfeber spelas in för att mingla och ha trevligt för att senare kolla in programmet Live.
Kan bli roligt!.

Nu skall jag stick och köpa lunch för jag har endast ätit 3 ägg idag.

Puss Puss Puss


Kommentarer
Postat av: Mariam :)

På dansfeber dom kanke visar er på tvn imorn :) haha

2010-09-10 @ 18:23:56
URL: http://mariamdelyx.blogg.se/
Postat av: freddie

I hope so! ;)

2010-09-10 @ 22:39:18
URL: http://freddiejohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0