Fredag! =)

Godmorgon allihopa!
sitter nu å dricker kaffe i soffan, å känner morgonsolen värma mitt ansikte, Har varit nere på Sats med Andréas å kört en lugn morgon träning.
Riktigt härligt!
I love Life så att säga.
Någonting jag inte älskar är min gamla "stad/by" Kungsbacka..
Gick in på facebook & såg att Kölling hade lagt upp en bild från ett tidningsutdrag ur GP.
Vafaan?!
Klubbarna går så dåligt att dem drar till me drastiska åtgärden att låta en stackars kamel så "dörrvakt" och låts plågas av fulla människor...?!
Jag skäms över kungsbacka!
Inavels hålan.

Kommentarer
Postat av: Sofia

Ha en bra fredag :)

Kram

2011-01-28 @ 12:02:43
URL: http://urmittperspektiv.devote.se
Postat av: Alicia

Men fy vad vidrigt! Att de gör så mot en stackars oskyldig kamel :O hur sjukt är inte det...

Det där gjorde mig väldigt upprörd :S



2011-01-28 @ 17:24:08
URL: http://attlevamedoro.blogg.se/
Postat av: bella

är så glad att jag inte bor kvar hemma längre, kommer aldrig åka tillbaka till Kba! USCH! Sjuka jävlar som bor där, bara bönder och pundare.

2011-01-30 @ 10:06:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0