IM AWAKE...?!

Klockan är nu 01:00, jag skall upp till jobbet 06:00.
Jag kan inte sova!!! jag är så äckligt pigg, vad är det som händer med mig? jag har jätte svårt för att somna på nätterna.. jag har så mycket energi!
Jag har nu hunnit kolla på 3 avsnitt av " Keeping up with the Kardashians" (btw SJUUUUKT BRA)
men ändå inte blivit en gnutta tröttare?!.. Hmm..
Andreas har iaf inte samma problem, han har snarare problem att hålla sig vaken!
Roligt att det ser ut som han Posar i sömnen!
Puss Puss på min modell-man
.
Den första bilden jag tog måste ni se!
Ser ut som ondskan själv
Eller denna psykiskt-instabila bilden, ser ut som jag tänker mörda honom när som. Haha!
.
Ne men hur som helst! jag har allvarliga sömnproblem, När man var liten räckte det med att mamma sjöng en sång så tvär slocknade man på 1 minut.
Den här var min favorit som barn!
får en sån varm nostalgisk känsla i hela kroppen när jag hör denna låten.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Helt underbart Freddie puss mammi

2011-01-12 @ 22:39:53
Postat av: Anonym

Raka dig Freddie! Du ser ut som ett hårigt innanlår i ansiktet! :P

2011-01-15 @ 01:22:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0