Nyårsmål

Som alla tidigare år, Har jag även vid detta årskfite Utlovat nya löften.
Men för första gången kallar jag det inte ett Löfte utan snarare ett mål.
vad är skillnaden? jo skillnaden är den att jag inte skulle känna mig fullt lika dålig om jag inte lever upp till det jag "lovat" under 12 slaget.
Att inte nå sina mål är mänskligt, men att svika ett löfte är fult.
Alltså kallar jag det nyårsmål.

Man kan säga att jag har ett Mål/Löfte som inefattar alla mina nyårsmål, Och det är att jag tänker göra 2011 till mitt mest "utvecklande år" hitintills.
Alltså jag tänker lägga ner tid och energi på att utveckla och förbättra mig själv på de plan som är möjliga.

Jag har sedan 12 slaget
1. Inte rökt en cigarett
2. Inte bitit på mina naglar

Vi är idag bara inne på 3:e dagen på detta året. Men jag har en stark magkänsla för att detta året kommer att bli ett bra år för mig, och jag är berädd på att göra många uppoffringar för att nå mina nyårsmål.
- Jag skall även ta tag i träning.
- Strukturera upp min ekoniomi
- börja äta regelbundet & hälsosamt
- Gå upp i vikt

Jag är sjukt taggad inför 2011

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0