What happend to the world...?!

Imorse när jag åkte till jobbet var det ovanligt många skumma typer jag stötte på.
Jag smygfotade lite grann!

Seriöst, vilken frisk ungdom sätter på sig dess?! Hahaha

Bilden är lite missvisande, Men han är VIT om fingrarna pga av att han är torr.
Inte Ok! stackars hans flickvän ( om han har någon ) Vem vill bli fingrad av ett sandpapper liksom..
.
Sedan bredvid mig satt ett ungt Par som mer eller mindra åt uppvarandra, det var ett evigt sliskande och smaskande över dem. Dem till och med började "smeka" varandra på intima delar.
Orka släta av varandra på T-banan!


Kommentarer
Postat av: elita

vafan ere för fel på sånna skor??? De tränar benes asbra har faktiskt tänkt å köpa ett par.

2011-01-15 @ 11:15:49
URL: http://finest.se/elita
Postat av: Freddie

HAHAHAH! ¨åh vad jag kommer Tracka dig!!

Dem är så fula!

2011-01-15 @ 14:38:34
Postat av: Nina Johansson

Vill man se ut som en mupp,så e dom helt OK!

2011-01-16 @ 15:51:19
Postat av: ims

skor som inte belastar ryggen på fel sätt =)

pretty expensive ones my dear, dock instämmer jag om deras utseende

2011-01-18 @ 02:16:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0