Första dagen i skolan

För en gångs skull var jag uppe i tid, åt min frukost å valde kläder, bryggde morgon kaffe å han till och med sitta ute å röka till ett par låtar utan minsta lilla stress.

Men självklart var denna morgonen för bra för att vara sann, jag hade lite sluddrigt kvällen innan kollat upp busstiderna å hade för mig bussen gick 59, nej självklart var det 49, å där satt jag, lite små irriterad tände jag cigg efter cigg men bestämde mig ganska snabbt för att inte låta detta förstöra min dag! Jag sprang upp till vägen å fick stopp på en bil, God bless att det var min granne ödmjuk som han är skjutsade han mig till skolan trotts omvägen. Thx alot neighbour


Efter en otroligt lång skoldag utan mat begav jag mig till kungsmässan för att möta upp emma å Sarah, vi skiljdes efter en snabb fönster shoppning. Jag å emma tog en Catch up över en pizza på pizza kungen som förövrigt gör grymt goda pizzor!

Tack för det Emma, skönt att få en liten uppdatering, å en hel del smarriga hemligheter, can u keep a sekret ? Im in love with u, nej nej nu ljuger jag igen, Skämmes!


Efter avskedet av Emma tar jag mig ett par mkt smärtfulla kliv på väg bort till mammas salong för att invänta 30 minuter innan hemgång. När jag hör en bekant liten röst ropa "Freddie", Där stod hon, Lisa Lundqvist, den mystiska flickan som inte ploppar upp allt för ofta men det är glädjande dem få gånger hon faktiskt ploppar upp oväntat. Vi tog följe och råkade gå förbi en uteservering med öl... det säger nog allt, however så fastnade vi på Rumpan Bars flytbrygga med varsin storstark och ett 10 tal cigg var. Mummmaa

Det var så otroligt skönt att bara lägga allt åt sidan ett tag bara sitta där, dricka sin öl, få tjöta av sig och bli snäppet mer uppdaterad om lisa, det var trevligt, ibland känns det som att man borde ses oftare. Något som vi båda 2 tyckte var ironiskt var, att så fort vi beställt ölen och satt oss till ro bryts musiken och den dåvarande party skivan med Shakira remixers går till en kärleksladdad platta. Jag vill pointera att jag och Lisa var dem enda omborg på bryggan, vi väntade bara på att dem skulle börja kasta rosenblad omkring oss.

Men dagen som trotts allt kännes som den skulle få ett fins slut, ändrades ganska snabbt efter ett samtal från min mor...
Men det tar vi i ett senare inlägg..


Ursäkta läppen, jag kallas även olinda ;D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0