Freddie goes KRYM

Det blev aldrig någon solning för mig, min tid togs upp av städning, packning och en tupplur efter min grymt hårde dag.. eller kanske inte!
jag har för första gången gjort något välldigt lärorikt och andvändbart, nämligen lärt mig att tvätta, torktumla OCH hänga det torktumlade plaggen på ett tvättställ. Im like grym fast med K like krym.
Nu är packningen för 5 dagars tripp nästan färdigpackad jag saknar dock ett å annat småkraffs som jag skall hämta upp hos en vän imorgon innan tågavgången.

imorgon skall jag
1  Åka tåg och lyssna på en massa bra musik
2  fika med daniel och hans vänner
3  Köpa ett par nya chinos
4  gå till torget å ta mig en välförtjänad öl
5  glömma av göteborg ett tag, men endå tänka onda tankar och komma på ett å annat
6  jahh vi säger så

Vi får väll se hur denna Sthlms resan artar sig det väntar ett å annat iaf,

Förhoppningsvis kommer min kompis Deji upp på onsdag till torsdag. I så fall är det inte omöjligt att jag bor en natt med honom på Hotell Diplomat och badar jacuzzi och äter marängsviss. Åh nej, hur kunde den här komma igen; svisch? sviswch? HURSOMHELST det skulle vara AWESOME. Han är nämligen också KRYM. Och då kan vi spendera dagen på American Apperal, fika på söder, sola på NK taket med en latte och cigg, middag på Vapiano för att sedan avsluta på torget där vi står vid baren och försöker ragga till oss gratis drinkar. Deji har visserligen råd att köpa eget (jag vet detta eftersom han har köpt så mycket till mig att jag inte ens kan räkna). Men han gillar utmaningen i att försöka få saker gratis. så det ligger i hans gener att tigga, kan man säga

Vi hörs imorgon kväll alla fans 
Freddie å deji

En trevlig godnatt sång smack


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0