Hej du, klockan slog kvart i 7!


Idag har varit en himmla seg och nästan meningslös dag, cyklade till affären för att handla både det ena å det andra, när jag kommer hem får jag skit av brorsan för att ha käkat upp hand mat, så då fick jag hoppa på cykeln igen för en "Tempo shop number 2" det var inte så givande å till råga på allt har jag fått jaga min katt 1700 elva gånger som rymmer ut å sen drar in en massa skit!.
Vi håller på att välta jord utanför eftersom huset är nybygt å det inte finns ngn gräsmatta är det ett aktivt projekt, å det suger! tur att jag slipper göra det hårda jobbet iaf^^ ibland är det gött att vara född till speta man slipper oftast dem fysisktkrävand arbeterna, jag nöjer mig med att hoppa omkring å så gräsfrön när det närmar sig.



Resten av dagen skall jag ägna åt att packa å städa inför morgondagen, Jag skall ringa och kolla om simhallen har en ledig soltid den närmsta timman också.
i helgen hörde jag en skit go mix från Pirates of Caribbean tänkte att ni kanske skulle vilja smaka lite disney remix!

Here u go hoe ! 


Kommentarer
Postat av: e.

wow, en till bloggvänn.

Döööh, säg till om du vill ha designen mer personlig, det fixar jag vetdu.

2009-04-06 @ 22:51:27
URL: http://banankungen.blogg.se/
Postat av: markyparky

de är bara bra med mig, själv då snyggo ? ;p

2009-04-07 @ 00:31:17
URL: http://marky.blogg.se/
Postat av: Victor

ooh vem lärde dig det med yuoyubeklipp då? ;)

2009-04-07 @ 16:51:07
URL: http://vipee.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0