King of the craphill

Oj Oj, Ansträngningar är inget som tillhör min vardag, Och det är definitivt inget jag söker efter heller.

Men idag har jag varit duktig och hjälpt min far med att ta hans sysslor på "tomten" eller den blivande trädgården som hittills bara är en massa omvänd jord och ogräs.

Med en kratta i min hand en spade och en skottkärra vid troget vid min sida kände jag mig som en riktig man när jag dansade omkring på jordhögarna med Suburbia - West end girls på högsta ljudnivån i min MusicXpress mobil.


Nu har något polis kommit hit för att förhöra mamma angående misshandeln på ( C ). jag håller mig undan, skall dra en repa med dammsugaren å sedan hoppa in i en varm dusch.


Kommentarer
Postat av: Chris Sibom

Då vet jag vem jag ska ringa när jag behöver hjälp med trädgården ;)

2009-04-15 @ 22:40:46
URL: http://couldremix.blogspot.com
Postat av: Freddie

Oh fuck u ;)

2009-04-15 @ 22:43:02
URL: http://freddiejohansson.blogg.se/
Postat av: Danne

ja du får gjärna komma hit o ränsa altanen o allt ogräs mellan plattorna o när d endå e igång kan du ju haka på gårdstädningen. e väll någon gång i maj, handy man ;)

2009-04-16 @ 01:29:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0