PUKE damn ugly fucker

I förra inlägget nämnde jag att jag skaffat mig ovänner..
Tjaa jag har iaf fått ett hat objekt.  Jag hatar folk som är elaka i onödan.
Först och främst vill jag bara säga att jag kan vara en spydig och ganska elak person om jag har något underlag för det, men folk som aldrig hört talats om mig innan vad har dem igen att vara elaka mot mig?

Jag följde med daniel till torget med en inställning att gå ut ta ett glas å få känna lite på sthlm, väl där dyker en spidad nästan dampliknande kille upp som är en gammal bekant till daniel. killen hade tydligen något starkt emot mig, vad jag än sa fick jag en feedback på ett ögonbryn som reste sig å en avfnysning, mina magkänslor kände BIG USH USH. Thank god att vi till sist kom vi där ifrån och väl vid vagnen kramade "dampkillen"  om allihopa men när han kom till mig vände han sig om och hoppade på tåget, bara bettendet att inte ens säga något vid ett avsked är dålig hyffs, Det jag stör mig mest på är sakerna jag fick höra i efterhand, när jag inte hade ögonen mot honom gjorde han grimaser och stoppade in fingrarna i munnen som att påvisa en spya..
hade han varit här nu hade jag nog spytt honom rakt i ansiktet och tvingat honom att svälja det.. för denna bilden får mig verkligen att må illa..
August Ekstrom
Gorillliknande

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hoppas han inte läser detta, han skulle lätt ta dig :P

2009-04-08 @ 19:15:23
Postat av: Mikael

Du har så rikt ordförråd Freddie! Haha... ;)



Pusss <3

2009-04-09 @ 01:25:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0