Refresh

Mmmmm. Det låter nog i mångas öron patetiskt att duscha ensam med tända ljus. Men det vill jag säga är något jag skarp rekommenderar.

Att tända ljus och sätta på en lugn och avslappnad låt samtidigt som man står i duschen och låtar vattnet kittla hårbotten och sakta skölja bort dem tidigare dagarnas händelser.

Man kan säga att det är lite som terapi, själen får för ett par minuter lite ro.

För er som är morgontrötta och har svårt att ta sig upp, DUSCHA på morgonen. Och är ni typen som inte klarar av att knappt befinna er i den starka toalett belysningen när ni nyligen öppnat era ögon, då är tända ljus lösningen på allt!

Oj det här inlägget börjar låta mer som ett tv-shop inslag.


"Nu är dem här ljusen som får dig att vilja gå upp, som håller dig kvar i duschen och automatiskt bidrar med en renare hud, köp dem. LJUS I BADRUMMET"


Min kropp har precis fått sin dagliga ro tillfredställelse, det är nästan lite farligt att duscha med ljus, man glömmer både tid och rum och tiden springer iväg till en annan dimension.. Inte dimension.. Men en annan timme iaf!

Anledningen till att jag tog duschen nu är enbart för att jag börjar tidigt imorgon och med största sannolikhet lär vara för trött för att hinna ta en dusch, I snooze i Lose!

Jag har också rakat mitt ansikte, vilket var i stort behov av en avhyvling.

Förövrigt vill jag bara ge Gillette Fusion rakhyveln lite extra blossen love ikväll för den är KRYM.


En trevlig låt, till en trevlig dusch



Duscha lungt, jag har hört att man kan trilla å spräcka skallbenet, Puss :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag föredrar ändå ett badkar och ljus :) duscha går för snabbt!!!

2009-04-14 @ 19:41:06
URL: http://rikenberg.blogg.se/
Postat av: Chris Sibom

Åh, den låter är underbar! :D

2009-04-15 @ 01:45:21
URL: http://couldremix.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0