Solig dag

Idag började jag inte skolan förens 14:20 vilket var ganska skön eftersom jag var vaken sent igår natt,

Jag unnade mig och tog mig tid att göra en avokadosallad med couscous ris i, yummi.

Solen skiner och jag är glad, senare idag har jag bestämt mig för att göra en favorit i repris och sätta mig på rumpan bars uteservering (bryggan) och ta mig en öl, Schlurp schlurp


Nu sitter jag på min textkommunikation lektion och analyserar och skall sätta betyg på ett reportage om ett ungdomsband. Och ganska oväntat fick jag ett samtal från Michael ang gårdagens inlägg med skadestånd. Han har alltså ringt en person som har koll på området skadestånd och mjölkat fram ett och annat och det visar sig att ligger jag i kan jag få ut den summan jag skrev igår gånger 3. Mucho intressante!

Jag skall ta mig tid ikväll att kolla närmare på det hela, nu skall jag sätta betyget på repotaget som kommer hamna på ett -vg eller vg. Vi får se hur snäll jag är


C ya!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0