En snabb sumering

Jag har varit usel på att orka sätta mig framför Bloggen och skriva det senaste dagarna, har varit ett och annat som tärt på än. Men men här kommer en snabb och kortfattad summering


FredagJag och Alex skulle bärsa, det gjorde vi också, vid hamnen med trevligt sällskap av Amelie och hennes vänner.

Senare mot kvällen mötte vi upp Emma och Sarah, riktigt najs att träffa Sarah efter att varit utan henne en hel sommar, sen gick jag och Alex till Gretas och hittade 2 stört sköna brudar vi hängde med.

Jag blev tok full men hade riktigt skoj Iaf !


Lördag

Jag och Alex drog till stan för att möta upp min efterlängtade sockerpärla Martina, som var i götet för att spana in Madonna. Vi tog en sushi och fick oss en T-shirt som gav oss möjlighet till fria drinkar på utvalda ställen på Magasinsgatan, vi hamnade på Bliss och fick njuta av bartenderns specialare, tillsammans med lite antipasta Skit gott. När kvällen smög sig på tog jag mig mot Onsala hem till emma, vi tog en feting promenad/cyklade omkring.

Det är fräckt vad Onsala har förändrats på 1 år sen jag flyttade, på vissa platser känner jag inte igen mig alls.


Söndag

Mamma kom och hämtade mig och en mycket mycket bakfull storebror som hade ägnat natten utklädd som pudelrockare på en rockfest, enligt honom var kvällen mycket lyckad och dem hade haft kul förutom att han hade deckat och en polare hade råkat gå förbi och hållit i en rakapparat, ( ingen bra kombination)

Han var kal lite här och där, jag tog som vanligt en lång powerwalk medans det var uppehåll i regnandet.


Idag

Fick jag trimma till min brorsas huvud som såg ut som det hade blivit angripet av massa hungriga kossor.

Han fick en sned Mohall som han inte alls känner sig bekväm i.

Jag har också hämtat ut min trasiga tröja, och lämnat tillbad den på öppet köp och fått pengarna tillbaks, funderar på att köpa en lika dan eller möjligtvis kika efter något annat ?..

Jag har också varit på körskolan och bokat upp dem sista körlektionerna, när jag steg in på körskolan blev kassörskan helt paff å brast ut i, Men vafan eller shit HEEJ menar jag det var inte iår!.

Vi kom fram till att min senaste körlektion ägde rum i december förra året, Är jag lazy eller?!

Jaja nu är halkan och allt bokat iaf.


Nu skall jag ut och powerwalka och sen ta en skön dusch!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0