Galet bra !

Yuho! Bästa helgen på länge får jag säga,

Satan i gatan var skönt det är att få byta miljöer lite då och då, det behövs, och det behövs oftare,

I fredags fick jag skjuts till Landvetter där en otippad Joakim entrar flygplatsen, Bjuder på öl och senare taxi från Arlanda till Sthlm City! Gott gott

Utgång blev det också och en galen efterfest med engelsmän och skottar, jag var mest väck och förstörde för dem stackars pride importerade männen haha.


Lördagen var fin fin den med, dock hade skottarna druckit upp all vår alkohol, men det löste sig när en viss LaRoche dök upp med en Rosé bag in box och bjöd på et par goa garv och trevligt sällskap, även denna kväll gick vi ut och hade trevligt,


Söndagen var mäktig om ngt, Lady Gaga är en pärla, och en blank puttsad bländande och jävligt cool sådan!

Vilken röst alltså, å inte tala om hennes outfits danser och attityd, kaxsigare får man leta efter!

Nu äger jag ett årskort på Grönan, och är en aning erfarnare om orienteringen i storstaden!


Idag har solen stekt så galet bra, steg upp kl 8:20 å tog en måttligt go dusch, dock varade fräsh-heten inte länge, solen gav mig lökringar och en blöt panna, dock vaknade jag på rätt sida och var ovanligt glad, jag tog en jordgubbsglass blev underhållen av Andreas och fick känna på White rom på dag tid ^^ What a feeling!


Sen slog kl 15:00 och jag inskaffade mig en sushi låda och hoppade på tåget, fyran vilken besvikelse, Ngn dum man sa en gång att det alltid är finare på västkusten,

Sure sug min sura säger jag då! Här möts man av grå himmel och pissregn.


Well im out !


Mina 2 nya L-sklingar



"Poss Poss" // Gaga

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0