Gay gay saturday



Idag har jag känt mig allmänt konstig i hela kroppen, nervös, stressad illamående och tyngd, skall jag vara helt ärlig så vet jag faktiskt inte vad det beror på, men det är lite småsaker i vardagen som kan ha med det att göra,

Jag är så fruktansvärt trött på mitt liv så jag spyr.


Jag vill inte bo kvar i Fjärås, och vill inte hela tiden gå på spänd för att inte veta när nästa helvete skall bryta lös,

Jag vill klara mig själv jag vill ha mitt eget och forma mitt egna liv.

Jag vill flytta, spela den musik jag själv vill lyssna på, höja volymen tills mina, ingen annans, bara mina öron är nöjda.


Jag är så trött på alla äckliga kossor, allt regn, tråkiga Göteborg, alla äckliga Mohammeds som skall slåss så fort man går ut, jag är trött på Gretas, alla äckliga människor, alla fula rävspel, allt tjat. jag är trött på tt känna mig tvungen. Jag är trött och jävligt rädd för att hamna i rutin. Behöver nytt, behöver fart.

jag är trött på allt, och det gör mig rädd


Detta inlägget känns bara jävligt jävligt äckligt och onödigt..

jag sitter och stirrar mig blind på den stackars flugan jag dränkt i mjölk och stängt i ett glas.. helt hjälplös och blöt. han dör nog snart..



I get up - I get down
All my world turns around
Who is right? Who is wrong?
I don't know
I've got pain in my heart
Got a love in my soul
Easy come, but I think easy go
I need you so
Although times I move so slow
 
 
Det är denna dagen på året som jag borde gå ut i regnet och ta en lång, lång promenad och bara rensa huvudet.


Kommentarer
Postat av: Emma

Freddie jag håller med dig! Är trött på allt här.

Kom så sticker vi!



Btw så tycker jag den bilden du har lagt upp i detta inlägget är fruktansvärt snygg!<3

2009-08-16 @ 00:18:18
Postat av: R

Jag är aldrig trött på dig :)

2009-08-16 @ 11:55:01
URL: http://rikardandreas.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0