Umgås mera!

Har precis tagit en 1½ timmes lång promenad med min 14 åriga syster som gick en halvkilometer bakom och flåsade,
Jag halvsnubblade på den största paddan jag sett, och Angelina fick för sig att en kossa var ett vildsvin som skulle döda henne.
Senare fick hon ett infall och pallade päron och äpplen som vi festade på hemma i ute möblerna.

Hade jätte trevligt, fick reda på en massa roliga saker som jag inte hade blekast aning om min syster, det är roligt att höra på hennes äventyr och sen jämföra dem med sina egna i den åldern.

Man umgås för lite med sin familj! - Umgås mer med era familjer !


Nu väntar en tonfisk röra ( har fått för mig att det skall vara nyttigt) börjar ju mitt nya liv nu i veckan, denna gången skall det fan hålla mer än 1 vecka, det skall hålla ett bra tag och förhoppningsvis hela livet..

Man behöver bara ge sig fan på saker å tig då jävlar händer det saker.


En gammal bild på min Kaxiga syrra! Angelina den fina kallas hon


God Natt


Kommentarer
Postat av: em.

hahaha! Freddie va i helvete!

Led inte du av extrem undervikt?!

2009-08-07 @ 23:08:12
URL: http://banankungen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0