Better late than lost!

Haha det var verkligen inte igår, förrgår eller för en vecka sen jag uppdaterade, det var nästintill 2 veckor sen!
Jag har inte haft någon lust att ens lägga tid på en onödig Internet sida för att skriva löjliga inlägg om min vardag.
Men nu ikväll i denna stund känner jag att ett litet inlägg passar.

Jag fick precis ett otippat sms av Jonas “grattis Freddie du har vunnit skolans snyggaste/sexigaste kille” titeln.
Jag förstod inte ett skvatt, men sen fick jag denna länken skickad till mig!

http://marianadasilva.blogg.se/
Det är en tjej från skolan som haft en tävling på sin B-logg, där folk fått rösta fram skolans snyggaste kille.
Jag la av ett garv när jag trillade in och fick se min bild. Mkt roligt och rörande att folk seriöst lagt energi på att rösta. Gulligt tycker jag!

Annars fick jag en låt skickad till mig precis utav Lisa min fina Ica kassörska och före detta klasskamrat.
Hon förknippar tydligen denna mysiga låt med mig. trevligt!



Annars är mitt liv riktigt trevligt för stunden, Jag har införskaffat mig i en man, en T-shirt, ett jobb och en bättre solbränna sen sist jag uppdaterade!
De ni!

Nu skall jag kolla kvällens avsnitt av Paradise hotel. Hoppas den fula haggan Francesca åker ut!

Godnatt vackra ting <3

Kommentarer
Postat av: missmartini

du är lätt snyggast på skolan :D!

2009-12-11 @ 16:57:17
URL: http://thisismartini.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0