BIG BLACK UGLY FAT RAT

Jag började dagen med att steka köttbullat å koka makaroner, en riktigt smidig och lat Svensson kost.

Sen tog jag mig till Bella bellelito å drack kaffe å snacka skit på hennes jobb, sen bar det av till Gbg där jag mötte upp Alex, vi käka sushi, fika lite satt i solen å snacka och umgicks, det var trevligt, nere vid ån vid skabbiga Rosenlunds luder gatan, kommer det ngt svart som jag fick för mig skulle vara en våg från ån.. Men det visar sig vara en fet stor råtta! Som springer ca 10 cm från mitt ben. Jag flyger upp å börjar jaga fanskapet ner i ett hål ?!..

Jaja Jag hade en rätt go dag trotts råttan.


Just nu spö regnar det, låter nästan som om det vore krig utanför, och jag har precis (djurvän som jag är) patrullerat området i kallingar skyddad under ett paraply å hämtat in 3 dyblöta katter, den ena var blodig på hela bröstet för han hade käkat möss.... GOSH alla dessa möss över allt, jag snubblade på en häromdagen.


Chanelle fångar fjärilar ( rätt sött)

Selma fångade en Burger King pinne med en ballong på å var as stolt ( Välldig väldigt sött)

Chippen fångar ca 4 möss per dag å kommer hem med dem halvlevande eller sig själv täckt av blod.. ( inte sött för 5 öre..)


Nu skall jag sova!



We are the world !


VÅGA MERA VÄRLEN


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0