She Wolf


Jag är så grymt dålig på att hålla mig eller snarare min Blogg uppdaterad, antingen gör jag någonting annat som innefattar att jag flänger överallt och ingenstans, eller så ligger jag i min säng med en massa musik och orkar inte röra mig ur fläcken, idag är jag sjukt seg i var enda kroppsdel! Faktiskt!

Jag såg att Shakira hade kommit ut med en ny singel för ngn vecka sen, tycker inte att det är så mycket Shakria över det hela, snarare en blandning av Lady gaga och Brittan.

Men men den är ju rätt trevlig för det


Kommentarer
Postat av: Lizelott

We would! huh! ;)

Säger de igen, du är den absolut finaste killen jag sett freddie, keep up the good work! hah:D pöss

2009-07-26 @ 16:09:01
URL: http://llizelott.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0