Yehaa Cowboy

Igår var jag hos Anna i Åsa, på hennes lilla dröm ställe!

Hon bor så underbart en liten stuga mitt i skogen med 3 hästar, 3 hundar ngra katter å lite höns.

Gud va mysigt!!

Jag hoppade på en häst å galopperade iväg i skogen på en liten stig det var sjukt skoj! Sen hoppa vi i me hästarna i en sjö å badade med dem! Skit kul, mitt nytvättade vita linne var helt svart efter det^^.

Jag älskar hennes hund Gonzo! Den är stor som en björn och är en leonberger det är så kul när den skall brottas med hennes lilla vita Chihuahua.


Sen fixade Anna massa kött så vi grillade å söp till det med Tequila race, rosé, vitt och rödvin, bärs å cider jag häll mig mest till tequilan!


Tack för en grymt bra kväll Anna å tjejerna!!

 


This song  is not for you lovers
Woo-oo-oo
don't stop push it now
and I will give it all to you
don't just stop now
and try to give it all up


Kommentarer
Postat av: julia

haha, jag var ju så rolig ... som somnade först! Jag får resa ner igen så festar vi eller så får ni komma hit till Stockholm ;)

2009-07-03 @ 18:08:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0