123

Tack Bella för igår, väl i slottsskogen fick jag syn på en gamal Festival kompis, som vi självklart satte oss vid, det blev vattenpipa massa vin majskolvar och kubb! Självklart vann mitt lag hihi


Sen gick vi på ngn stor "födelse/firmafest, på ett trevligt ställe men tydligen så rymde jag å Bella därifrån för att sena speja på Deji, Bella drog till kungsbacka på bus å jag tog mig till Deji dit kom även Alex.

Och förlåt alex för jag först tar din palts, sen puttar ner dig på golvet!


Idag har jag varit å handlat, och dagen innan midsommar är ingen rolig dag att handla på, Ica maxi som är Stort var till och med fullproppat, jag får så där rätt mycket panik när jag känner mig instängd bland massa folk.

Ush ush! Jag gjorde dagens goda gärning iaf, hjälpte en kvinna utan ben med handlingen och hennes vagn J


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0