Angelinas avslutning

Jag har i princip sovit fram tills nu. Eftersom betygen redan är satta och dem sissta dagarna är strö dagar tog jag mig friheten att vara hemma idag, och har ingen speciell plan för dagen, Jag tar den som den kommer med en nypa impulsivitet.

Idag får min syster Angelina sommarlov. Grattis till henne, synd bara att vädret är så kasst,

Jag får helt enkelt hoppas på att vädret blir finare tills imorgon då jag får sommarlov.

Det skall bli så otroligt skönt med ledighet! Jag är riktigt mätt på skolan nu och allt vad den hostar ut i tentor och läxväg.

Jag har så mycket planer för sommaren jag vill göra.

Hoppas det blir en impulsiv och händelserik sommar med många minnen.

Jag har redan planerat en och annan *Hemlighet* som jag kommer avslöja på fredag.


Nu sitter jag och väntar på att maten skall bli klar, Mormor är här och jobbar flitligt med mamma i köket. Det blir någon kyckling rätt med smarrig efterrätt idag.

I can't wait.

  
Nu hade jag tänkt hoppa in i duschen och fräsha till mig. Kommer snart och lämnar en rad igen Pöss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0