Daniel är i NY

Fick ett Mess av Daniel förut,

"hej hoppas allt är bra i Sverige, är det något du vill jag skall köpa med mig, säg storlek och vad"

Gött tänkte jag och var snabb på att skriva " Sure! Kolla efter snygga Ed hardy linnen, Tjocktröjor och skor"


Där efter skickades en del sms från Daniel till mig.

För att göra det enkelt skrev jag, "men du släng iväg ett mms på ngt snyggt plagg så får jag avgöra.

"ja visst" fick jag till svar

1 minut efter kommer denna bilden..

Haha han är la go. Han skicka en bild på hela affären! Haha.

Well well, nu kom denna bilden och texten

" iv got a suprice for you, Just teasing.."

Det skall bli spännande att se vad det kan vara Höhö.

Over And Out.. Out.. ?


Kommentarer
Postat av: Danne

Bebe, det där va bara ena våningen av butiken... ;)

2009-06-10 @ 03:25:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0