FAIL

Nu har jag packat klart.. Tror jag? Små plock som tandborsta parfym och halsband etc. tar jag imorgon.

Mer än så säger jag inte


Jag var precis ut i regnet på väg till en klass kompis som har Invigningsfest för sommaren! Gött att det regnar och allt haha FAIL.

Halvvägs dit får jag reda på att Bella "gått" så jag går hem igen. Då ringer Bella och säger att hon är hos grannen till festen. Ännu ett FAIL.


Jag kände mig som Petronella i plaskebyn (tror jag) när jag hoppade omkring i regnet till en massa låtar för att fylla ut det kluckande ljudet från allt regn. På väg hem möts jag av ett par rävar... Rävar?! Som springer omkring och utför något ful ritual såg det ut som, då sa jag Hej.. ? I dont know why men då sprang dem in i skogen haha FAIL igen. Det var 3:e gången gillt !


JAG LÄNGTAR TILLS IMORGON och hoppas på det bästa

Let's have some fun this beat is sick i wanna take a ride on you'r disco stick

Kommentarer
Postat av: Bella

älskling, förlåååt!

<3 till dig och ha så kul dit du nu ska

2009-06-12 @ 01:51:13
URL: http://noyoudidnot.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0