Helg

FREDAG :

I fredags var det en himla massa student firande, Dock kom varken jag eller Alex in på hamnkrogen för vi inte köpt för biljetter! BIG SUCK!


Vi tog oss till Göteborg och fick sällskar av ngn "bla bla bla kampsportare" som berättade hur man kunde döda folk på 2 sekunder osv, vi fick även cider och öl av honom! Tack tack.

Väl inne i Göteborg sprang vi in på Gretas, för det är enda stället med gratis inträde och någorlunda bra priser på dricka, kvällen närmade sig mot sitt slut och vi drog till Deji för att slagga!


LÖRDAG : jag vaknar upp i en soffa och måste spy! Ungefär så höll min lördag på fram tills kl 5, då jag var tvungen att ta mig hem.

Sen blev det bra och ja och ngra av min kära familj satt å mös framför tv till massa goa filmer!


IDAG : idag är det städdag i vårat område, och jag är självklart inte ute och hjälper till höhö.

Jag har däremot gjort pasta sallad med Bacon och fetaost. Den var inte så god faktiskt..

Nu skall jag göra en insatts och diska å städa!



Hemma hos emma, J-otack jag tror jag var mest packad...


Kommentarer
Postat av: JNK

Dock är det en jävligt skön pose!

2009-06-07 @ 16:23:29
URL: http://jnk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0